BELSŐS CLAIM CSAPAT TÁMOGATÁSA

BELSŐS CLAIM CSAPAT TÁMOGATÁSA

Van egy belső claim csapatunk, ami ezt kezeli, miben más egy külső szolgáltató? Miért kérjünk segítséget, amikor ezt mi is meg tudjuk oldani?

  • a belső csapat nem szeretne konfliktusba kerülni a főnökeivel vagy a megrendelővel és emiatt a követelések jelzése gyakran megkésik, amely jogvesztéssel és pénzügyi veszteséggel jár,
  • külsősként a tanácsadóinknak nagyobb mozgástere van a Mérnökkel való kapcsolattartásra,
  • tapasztalatunk azt mutatja, hogy egy jó munkahelyi csapat együttműködése – érthető okokból – erősen befolyásolja a résztvevők gondolkodását, ezért szükséges az objektivitás a tanácsadóink részéről,
  • az érzelmi túlfűtöttség, személyes érintettség okán kialakuló meggyőződés zavarja meg a tisztánlátást/objektivitást.
  • kiterjedt személyes kapcsolatrendszerünkkel is támogatjuk.

Megbízásaink a fővállalkozó/konzorcium által elnyert állami- illetve EU-s támogatású beruházások köréből kerülnek ki, ugyanakkor egyre többször keresnek meg bennünket magánberuházások során felmerült problémákkal is.

Feladatunk a szerződés által meghatározott eljárási rend alapján történő vállalkozói igények (Claimek-követelések) kezelése, kidolgozása és nyomon követése az érvényesítés érdekében,- szakterületeiken kiemelkedő és a piac által is elismert szakembereinkkel.

Szolgáltatásainkat megbízóinkkal kötött megállapodások alapján, kollégánk rendszeres közreműködése által vagy outsourcing kinevezéssel történő projekt részvétellel, valamint magas szintű jogi támogatással teljesítjük.