BELSŐS CLAIM CSAPAT TÁMOGATÁSA
Van egy belső claim csapatunk, ami ezt kezeli, miben más egy külső szolgáltató? Miért kérjünk segítséget, amikor ezt mi is meg tudjuk oldani?
- a belső csapat nem szeretne konfliktusba kerülni a főnökeivel vagy a megrendelővel és emiatt a követelések jelzése gyakran megkésik, amely jogvesztéssel és pénzügyi veszteséggel jár,
- külsősként a tanácsadóinknak nagyobb mozgástere van a Mérnökkel való kapcsolattartásra,
- tapasztalatunk azt mutatja, hogy egy jó munkahelyi csapat együttműködése – érthető okokból – erősen befolyásolja a résztvevők gondolkodását, ezért szükséges az objektivitás a tanácsadóink részéről,
- az érzelmi túlfűtöttség, személyes érintettség okán kialakuló meggyőződés zavarja meg a tisztánlátást/objektivitást.
- kiterjedt személyes kapcsolatrendszerünkkel is támogatjuk.
Megbízásaink a fővállalkozó/konzorcium által elnyert állami- illetve EU-s támogatású beruházások köréből kerülnek ki, ugyanakkor egyre többször keresnek meg bennünket magánberuházások során felmerült problémákkal is.
Feladatunk a szerződés által meghatározott eljárási rend alapján történő vállalkozói igények (Claimek-követelések) kezelése, kidolgozása és nyomon követése az érvényesítés érdekében,- szakterületeiken kiemelkedő és a piac által is elismert szakembereinkkel.
Szolgáltatásainkat megbízóinkkal kötött megállapodások alapján, kollégánk rendszeres közreműködése által vagy outsourcing kinevezéssel történő projekt részvétellel, valamint magas szintű jogi támogatással teljesítjük.

